Witam!



2.16.2011

Nowy Trend - Ceramiczne Garden Stools

Juz od jakiegos czasu mam obsesje na punkcie garden stools.  Widze je wszedzie, na wszystkich design blogach.  Sa one tu w USA bardzo popularne.   












W zeszly weekend zdecydowalam ze jest juz najwyzszy czas abym znalazla przynajmniej jeden do mojego domu.  Szukalam na Internecie i okazalo sie ze sa one dosc drogie.  Najtanszy jaki znalazlam byl okolo $150.  Wydawalo mi sie ze to troche za drogo takze go nie kupilam ale na jedym z blogow przeczytalam ze maja je w ROSS za $29.99.  Oczywiscie zaraz po pracy pojechalam do ROSS kolo mojego domu i znalazlam tylko czerwony i niebieski.  To niestety nie sa kolory ktore dobrze pasuja do wystroju mojego domu. Mimo wszystko kupilam je z mysla ze bede musiala je przemalowac na inny kolor.  Tak samo w ten sam dzien napisalam email do mojego maza siostry w Virginia aby sprawdzila ROSS kolo jej domu.  W sobote rano mi zadzwonila i przeslala pare zdjec na komorke.  Okazala sie ze jej ROSS ma wszystkie kolory ktore ja chcialam.  Takze kupila mi 3 rozne.   Oto moja kolekcja. 




Zdecydowalam zatrzymac trzy: pomaranczowy, zielony i bialy.  Zielony postawilam w naszej sypialni, pomaraniczowy w salonie a bialy chcialam postawic w naszej lazience ale nie zabardzo mi tam odpowiadal takze jak narazie postawilam go tez w naszym salonie.  Bardzo mi sie on podoba takze nie chce go zwrocic.  Napewno znajde dla niego odpowiednie miejsce.  Ten czerwony i ten niebieski mam zamiar zwrocic do sklepu.  Naszczescie nie bede musiala ich przemalowywac.  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz