Witam!



6.09.2011

Hello

WOW! Ciezko uwiezyc ze minelo juz tyle czasu od mojego ostatniego wpisu......  Czas leci niesamowicie szybko jak sie jest pochlonietym praca i obowiazkami.  Przez ostatnie pare miesiecy pracowalam na dosc duzym projektem w pracy i pracowalam bardzo dlugie godziny.  Oczywiscie poza praca mialam duzo innych obowiazkow takze bylo mi ciezko znalesc czas na blogowanie.

Pogoda w Washingtonie jest ostatnio przepiekna, takze spedzamy bardzo duzo czasu na dworze.   Uwielbiam ta pore roku i uwielbiam spedzac dlugie wieczory siedzac w naszym ogrodzie grilujac, jedzac, pijac dobre wino i rozmawiajac godzinami.

Powoli tez zblizaja sie nasze wakacje.  Juz sie nie moge doczekac aby byc na plazy i nic nie robic tylko odpoczywac.  Nasza cala rodzina juz odlicza dni do naszych wakacji.  Wszyscy potrzebujemy odpoczynku.

Mam nadzieje ze nadrobie moje pisanie bo chyba troche sie nazbieralo rzeczy o ktorych mam do napisania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz