Witam!



8.04.2011

Podsumowanie Lipca

Lipiec jest moim najlepszym miesiacem, glownie dlatego ze w lipcu obchodze moje urodziny i imieniny.  Jest on dla mnie przewaznie bardzo wesolym i pelnym milych wydarzen miesiacem.
Pozatym pogoda w lipcu jest zawsze piekna (no moze oprocz paru ostatnich tygodni-upal u nas niesamowity).
Tak samo w lipcu przewaznie gdzies podrozujemy.  W tym roku niestety nigdzie nie bylismy w lipcu ale szykuje nam sie wspaniala podroz we wrzesniu - ale o tym troche pozniej.
W lipcu prawie w ogole nie blogowalam takze tutaj w skrocie podsumowanie lipca:

1.  Moje urodziny - jak zwykle moj malzonek zrobil wszystko aby byly one wspaniale i jak zwykle zaskoczyl mnie wspanialym prezentem.  Dostalam dokladnie to co chcialam (ciekawe skad wiedzial)  - aparat fotograficzny "Nikon".  Juz od jakiegos czasu chcialam zajac sie fotografia i zapisac sie na fotograficzne klasy, takze teraz bede miala okazje.  Jak narazie to pstrykam pelno zdjec Ramses i Cyrus.  Naszczescie oni pozuja dla mnie bez zadnego problemu.


Oczywiscie mialam mojego ulubionego torta "chocolate mousse cake" z Francuskiej piekarni i poszlismy na obiad do mojej najlepszej restauracji "Bonefish Grill"

2.  Moj maz rowniez zaskoczyl mnie kolejna wspaniala niespodzianke.....  A wiec we wrzesniu lecimy do Hiszpani i Portugali na nasza rocznice slubu.  WOW!!!  Sam wszystko zorganizowal....  Bylo to dla mnie duze zaskoczenie dlatego ze nie planowalismy podrozy do Europy w tym roku.  Ja nie lubie latac samolotem i w zeszlym roku w drodze powrotnej z Europy bardzo sie rozchorowam na samolocie takze postanowilam troche odpoczac od latania.  No ale teraz to juz sie nie moge doczekac i nawet nie mysle o locie.
3.  Zakupy, zakupy, zakupy....
Zawsze w lipcu lubie siebie troszke rozpiescic i kupic sobie pare nowych rzeczy z okazji moich urodzin.  W tym roku moze troche przesadzilam no ale nie moglam sie powstrzymac.  W koncu urodziny obchodzi sie tylko raz w roku.....

Nowa Torebka

Hobo: Michael Kors - Studded ID Chain
Nowe Buty

Wedges - Ivanka Trump - Garbera
Wedges - Charles Davids - Charles
Pump - Cole Haan - Air Miranda

4.  No a na mile zakocznie lipca, dokladnie w ostatni dzien, razem z moja step doughter bylysmy na koncercie Britney Spears.  Ja nie zabardzo za nia przepadam ale koncert byl bardzo dobry i obydwie bawilysmy sie wspaniale.  Britney wygladala switnie, tanczyla prawie przez caly czas i miala wspaniale kostiumy, ktore zmieniala prawie przed kazda nowa piosenka.   Niewazne to co sie o niej slyszy - fakt jest taki ze ona jest ciagle w swietnej formie i ze wszyscy bawilismy sie wspaniale - "Keep on Dancing Till the World Ends".


No i to wszystko.  Az do nastepnego lipca......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz