Witam!



7.02.2013

Lipiec - Czas na Powrot

Lipiec??? Co??? Gdzie ten czas tak szybko zlecial?  Z jednej strony ciezko jest mi uwierzyc ze polowa roku jest juz za nami a z drugiej strony, juz sie nie moge doczekac aby ten rok sie juz zakonczyl.  Razem z moim mezem przeszlismy przez bardzo ciezki czas na poczatku tego roku.  Powoli wszystko posuwa sie do przodu i mamy nadzieje ze najgorsze jest juz za nami, chciaz nie bedziemy wiecej pewni az do przyszlego roku.
Mimo wszystko, zycie w naszym domu powoli wraca do normalnosci takze mam nadzieje i planuje byc troche wiecej obecna na moim blogu. Mam tyle do nadrobienia.....

Dla calej naszej rodziny i wszystkich naszych przyjaciol - wielkie dzieki za wasze wsparcie i wasza milosc.  
DZIEKUJE!!!! 

Pamietacie ta piosenke - "The Power of Love"by Jennifer Rush?  Stare czasy....  Znalazlam ja bardzo przypadkowo i ona pomogla mi przejsc prze ten ciezki czas.  Slowa tej piosenki sa bardzo powerful-przynajmniej mnie sie tak wydaje.  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz