Witam!



1.05.2014

Noworoczne Postanowienia

Bardzo lubie zaczynac Nowy Rok od noworocznych postanowien.  Moja lista jest co roku dosc dluga i ogolnie jest mi ciezko osiagnac wszystkie postanowienia w ciagu danego roku.  Ale zawsze cieszy mnie jak moge osiagnac chociaz pare.
W tym roku moja lista jest tez dosc dluga ale najbardziej zalezy mi na zwolnieniu troche mojego zycia. Zeszly rok byl zwariowany i zlecial tak szybko takze planuje wszystko troche zwolnic.
  •  Ciagle chce byc bardzo dynamiczna i ambitna w pracy ale po pracy chce spedzic wiecej wolnego czasu z moim mezem, moja rodzina i przyjaciolmi.
  • Musze sie nauczyc jak odlozyc moj iPhone i komputer po pracy i przestac sprawdzac i odpowiadac na maile co piec minut az do momentu kiedy ide spac. 
  • W weekendy, zamiast pracowac w ogrodach, sprzatac w domu, gotowac, dekorowac az jestem kompletnie wykonczona, chce spedzac wiecej czasu poza domem.  Isc na spacer, na obiad do restauracji, na przyjecie, do teatru, na koncert, sluchac klasycznej muzyki, czytac wiecej ksiazek, itd.
  • Chcialabym znowu zaczac chodzic na yoga.  Ona zawsze mnie rozluznia i nastawia w dobry nastroj.
  • Razem z moim mezem planujemy podroz do Wloch.  Ostatnim razem bylismy we Wloszech 8 lat temu na podrozy poslubnej w Rzymie.  Tym razem chcemy zwiedzic Tuscany. 
  • Chce jesc duzo zdrowiej.  My ogolnie jemy zdrowo i organicznie ale chce abysmy jedli duzo wiecej morskiego jedzenia zamiast miesa, duzo wiecej swiezych warzyw i owocow i mniej slodyczy i deserow.
  • Tak samo chce mniej marnowac jedzenia.  My zawsze kupujemy za duzo jedzenia i wszystko sie pozniej marnuje bo nie jestesmy w stanie wszystkiego zjesc.  Z dnia na dzien jest nas tylko dwoje takze chce do tego przylozyc wiecej uwagi jak jestem w sklepie na zakupach.                                                 
A jake sa twoje Noworoczne Postanowienia?  Czy zawsze planujesz cos nowego na Nowy Rok?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz