Witam!



1.29.2011

Lazienka w naszej sypialni

Nasza lazienka byla juz skonczona w listopadzie zeszlego roku, ale skoro jestem troche opozniona z blogowaniem to dopiero teraz o niej pisze. 

Nasz dom byl zbudowany w latach 70tych.  Wlasciciele ktorzy mieszkali tu przed nami zaduzo w nim nie odnowili od czasu kiedy sie do niego wprowadzili w 1970.  Lazieka w naszej sypialni byla tego dowodem.  Niestety nie mam zdjec jak wygladala prze remontem (a szkoda). Wierzcie mi ze wygladala dosc fatalnie.  Czas sie w niej zatrzymal jakies 30 lat temu.  Mielismy niebieska wane, niebieska umywalke i bialo niebieskie kafelki.   Wszystko pod ten sam kolor. 

George wykonal wiekszosc pracy samemu.  Jedynie co to musielismy zatrudnic hydraulika aby podlaczyl nam wode do prysznica i kranow. Takze oprocz jego regolarnej pracy, prze 8 miesiecy pracowal ciezko nad nasza lazienka prawie w kazdy wolny weekend (nie bylo to latwe).

No ale rezultat jest nienajgorszy.  Obydwoje jestesmy bardzo zadowoleni z naszego wyboru kafelek, granitu, szafki na umywalki, no i lustra.  Chcielismy aby wszystko bylo w natularnych kolorach, nic dramatycznego.  Wydaje mi sie ze zapielismy wszystko na ostatni guzik chociaz ciagle szukam za jakimis dekoracjami na sciany.  Jak narazie nic mi sie jeszcze nie rzucilo w oczy.  













9 komentarzy:

  1. Witaj,
    właśnie natrafiłam na Twój Blog.

    Łazienka bardzo mi się podoba i rzeczywiście szkoda, że nie masz zdjęcia sprzed przemiany, wówczas efekt byłby jeszcze bardziej piorunujący! :) Ale tak też jest ok :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    www.mojemaleopowiesci.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje bardzo za komentarz. Napewno zajrze na twoja strone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny :-)
    Oj, jak ja bym chciała mieć łazienkę przy sypialni tylko dla mnie i Mężulka... Ach;-)
    No ale jest jak jest ;-)
    Za to Twoja jest super :-)))

    Maciejka

    Ps. Ciekawe czy ktoś mi urządzi przyjęcie dla przyszłych mam. Miły zwyczaj :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny :-)
    Oj, jak ja bym chciała mieć łazienkę przy sypialni tylko dla mnie i Mężulka... Ach;-)
    No ale jest jak jest ;-)
    Za to Twoja jest super :-)))

    Maciejka

    Ps. Ciekawe czy ktoś mi urządzi przyjęcie dla przyszłych mam. Miły zwyczaj :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki za komentarz, Maciejka. Mam nadzieje ze ktos zorganizuje ci Baby Shower. Obiecuje napisac o nim juz niedlugo. To jest naprawde fajna impreza. Przeslij mi link do swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. gorgeous bathroom! LOVE the countertops!

    -Ashley
    www.DesignBuildLove.co

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you, Ashley. I'm a big fan of your blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. What a great bathroom. Thanks for linking up to my house party!!

    OdpowiedzUsuń