Witam!



1.17.2011

Nowy Manicure

Przewaznie chodze na manicure co dwa tygodnie a pedicure raz w miesiacu.  Pare razy mialam sztuczne paznokcie tzw "typsy" ale wydaje mi sie ze to nie jest bardzo zdrowe i pozatym bardzo niszczy paznokcie.  Moje paznokcie lamia sie bardzo latwo, takze jest mi dosc ciezko zapuscic dlugie paznokcie bez zadnego zlamania.   
Tydzien temu odkrylam cos nowego: GEL POLISH (Axxium Soak-Off Gel Lacquers). Jest to lakier w formie zelu, ktory utrzymuje sie na paznokciach od 2-3 tygodni bez odpryskow.  
TAK..... 3 tygodnie bez zadnych odpryskow!!!!!  Jest calkiem przyjazny dla plytki paznokcia, ktorej nie trzeba pilowac przed nalozeniem lakieru.  Usuniecie zelu jest tak samo bardzo proste.  Zel Axxium Soak-Off zmywa sie zmywaczem OPI.  Na dodatek nie trzeba czekac dlugo na wyschniecie paznokci.  Suszy sie je pod UV lampa tylko przez kilka minut.
Jestem niesamowicie zadowolona z tego nowego wynalazku.  Moje paznokcie beda teraz zawsze pieknie wygladaly.  Yipee!!!








    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz