Witam!



1.09.2011

Wielkie Sprzatanie


W ten weekend wreszcie sie zmobilizowalam aby rozebrac choinke i pochowac wszystkie swiateczne dekoracje.  Wzielo mnie to prawie caly weekend ale wreszcie wszystko posegregowalam i pochowalam tak jak nalezy.  Cieszy mnie to bardzo bo w przyszlym roku bedzie mi duzo latwiej znalesc wszystkie dekoracje.

Moje sprzatanie zaczelam od zmiany dekoracji na dzwiach.



Nastepnie zmiana dekoracji w przedpokoju.



Stolik w salonie.



Musze sie przyznac ze naprawde lubialam jak moj stol byl udekorawany w te swieta, no ale niestety przyszedl czas na zmiane dekoracji.





No i wreszcie przyszedl czas na rozebranie choinki.  








W tym roku zdecydowalam sie aby posegregowac wszystkie bombki kolorami.  Wydaje mi sie ze bedzie duzo latwiej w przyszlym roku znalesc wlasciwy kolor.  


Wszyskie dekoracje ulozylam na stole w jadalnym pokoju i zaczelam je segregowac w osobnych pojemnikach ktore zostaly wlasciwie oznaczone.








Nawet udalo mi sie odlozyc pare rzeczy dla biednych ludzi.  Troche sie tego nazbieralo.


Teraz juz jestem gotowa na wiosne.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz